مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 12 خرداد 1400 ساعت 20:552021-06-02بين الملل

حسان دیاب: پیش از آنکه دیر شود لبنان را نجات دهید


نخست وزیر دولت پیشبرد امور لبنان با اشاره به بحران مالی شدید این کشور و عدم تشکیل دولت، از کشورهای دوست و برادر خواست که پیش از آنکه دیر شود، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس، حسان دیاب نخست وزیر دولت پیشبرد امور لبنان، شامگاه امروز (چهارشنبه)، درباره وضعیت بد اقتصادی این کشور به سخنرانی پرداخت.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازپایگاه خبری بیان کرد.

این بانک گفت که لبنان در بحرانی اقتصادی غرق شده که ممکن است در سایه نبود  چشم اندازی برای یک راه حل به منظور خارج کردن کشور از این وضعیت بد که با فلج شدن سیاسی همراه شده، این بحران لبنان را در میان ده بحران بد مالی از نیمه قران نوزدهم تاکنون قرار دهد .

 وی اظهار داشت حقایقی که در ادامه بیان می شود، بیانیه بانک جهانی را تأیید می کند: ناتوانی در تشکیل دولتی جدید که با مشکلات حاد مالی، اجتماعی، معیشتی و اقتصادی مقابله کند.

عدم مسئولیت پذیری ملی گروه های سیاسی، کوتاهی در پی بردن به حجم بحران و پیامدهای آن، تداوم توقف مذاکرات با صندوق بین المللی پول، ادامه توقف طرح بهبود، اقدام بانک لبنان در کاهش پشتوانه ها برای واردات مواد اولیه، نبود دارو و شیر برای کودکان و  همچنین مواد سوختنی به علت اقدام برخی تجار در انبار کردن مواد اولیه، قاچاق مواد اولیه به طرق مختلف آن هم به رغم تلاش های بسیاری که برای مقا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حسان دیاب: پیش از آنکه دیر شود لبنان را نجات دهید

حسان دیاب: پیش از آنکه دیر شود لبنان را نجات دهید