مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 12 خرداد 1400 ساعت 14:152021-06-02سياسي

حضور پرشور در انتخابات تکلیف امام راحل و شهدا برای ما است


فرمانده قرارگاه کربلا منطقه ای جنوب غرب با اشاره به اینکه امروز عده ای مردم را تشویق به عدم شرکت در انتخابات می کنند، گفت: حضور پرشور در انتخابات تکلیف امام راحل و شهدا برای ما است.

- ، سردار احمد خادم سید الشهدا عصر چهارشنبه در مراسم اربعین عروج سردار محمد علی حق بین ، گفت: سردار حق بین از سن 16 سالگی پا به میدان جبهه و جنگ گذاشت و در عرصه های مختلف مسئولیت های خطیری برعهده داشت.

وی با اشاره به اینکه سردار حق بین به همراه دیگر رزمندگان مقاومت در نبل و الزهرا ایستادگی کرده و اجازه ندادند داعش به شهر ورود کند، افزود: این تفکر برگرفته از تفکر مقاومت ملت ایران در عرصه های مختلف است.

فرمانده قرارگاه کربلا منطقه ای جنوب غرب با بیان اینکه رزمندگان ایران به ویژه گیلانیان در برابر دشمن ایستادگی کردند و این نشأت گرفته از تفکر انقلابی مقاومت است، ادامه داد: شهدا جان خود را برای عمل به تکلیف الهی فدا کردند.

وی با اشاره به اینکه عده ای همیشه برابر انقلاب ایستادگی کرده اند، افزود: آنها می خواهند انقلاب و اسلام را زیر سوال ببرند.

سردار خادم سید الشهدا در ادامه به پیروزی های محور مقاومت طی سال های اخیر اشاره و بیان کرد: غزه تا دیروز با سنگ اما امروز با موشک اسراییل را مجبور به آتش بس می کند و این از قدرت اسلام و مقاومت است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حضور پرشور در انتخابات تکلیف امام راحل و شهدا برای ما است

حضور پرشور در انتخابات تکلیف امام راحل و شهدا برای ما است