مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 12 خرداد 1400 ساعت 09:552021-06-02اقتصادي

1500 مگاوات کسری برق در اصفهان داریم


مدیر نیروگاه های پراکنده شرکت برق منطقه ای اصفهان با بیان اینکه امروز نیروگاه های پراکنده دو هزار میلیارد تومان از توانیر طلب دارند، گفت: در حال حاضر اصفهان نزدیک 1500 مگاوات از شبکه سراسری برق می گیرد و به نوعی کسری برق دارد.

- ایسنا/اصفهان مدیر نیروگاه های پراکنده شرکت برق منطقه ای اصفهان با بیان اینکه امروز نیروگاه های پراکنده دو هزار میلیارد تومان از توانیر طلب دارند، گفت: در حال حاضر اصفهان نزدیک 1500 مگاوات از شبکه سراسری برق می گیرد و به نوعی کسری برق دارد.

بابک جعفری، امروز (چهارشنبه-12 خرداد) در نشستی با موضوع عدم توجه مدیران وزارت نیرو به مقوله تولید و پیامدها و خسارات ناشی از قطعی برق گسترده در کشور که با حضور برخی از اعضای انجمن نیروگاه های تولید پراکنده کشور و استان اصفهان برگزار شد، اظهار کرد: ظرفیت نامی نیروگاه های پراکنده استان 110 مگاوات است که حدود 40 مگاوات این نیروگاه ها نیز پنج سال نخست خرید تضمینی برق آنها به اتمام رسیده است.

وی افزود: در مجموع 145 مگاوات ظرفیت نامی نیروگاه های استان است که حدود 100 مگاوات ظرفیت عملیاتی دارند که با توجه به مشکلات این نیروگاه ها نزدیک 80 مگاوات تولید برق دارند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، مدیر نیروگاه های پراکنده شرکت برق منطقه ای اصفهان، تاکید کرد: سهم نیروگاه های پراکنده نسبت به تولید ب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

1500 مگاوات کسری برق در اصفهان داریم

1500 مگاوات کسری برق در اصفهان داریم