مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 12 خرداد 1400 ساعت 04:352021-06-02اقتصادي

نرخ گذاری کرایه اتوبوس مسافربری سلیقه ای نیست/ افزایش قیمت با اتحادیه تهران است


رییس انجمن صنفی پایانه های مسافربری همدان با بیان اینکه نرخ گذاری کرایه اتوبوس سلیقه ای نیست گفت: افزایش کرایه بستگی به نوع و تعداد صندلی اتوبوس دارد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از همدان، شواهد و ارزیابی ها نشان می دهند بلیط اتوبوس بین شهری همدان - تهران به مبلغ 94 هزار تومان مشابه بلیط مسیر کرمانشاه - تهران بوده و به نسبت جزو گرانترین خدمات کشور ارزیابی می شود برهمین اساس موضوع از انجمن صنفی پایانه های مسافربری همدان پیگیری شد.

رییس انجمن صنفی پایانه های مسافربری همدان با رد این موضوع که همدان نرخ بالاتری نسبت به کرمانشاه در مسیر تهران دارد اظهاد کرد: نرخ گذاری بر اساس پارامترهایی چون نوع اتوبوس، تعداد صندلی اتوبوس، کیلومتر مسافت، گردنه، جاده و.

انجام می شود.

ناصر حکمتی با بیان اینکه مسافربری همدان - تهران از طریق سه نوع اتوبوس 25 نفره، 45 نفره و 32 نفره خدمات ارائه می دهد افزود: نرخ اتوبوس 32 نفره 75 هزار تومان، 44 نفره 65 هزار تومان و 25 نفره 93 هزار تومان است که گاهی مبالغ کمتر هم می شود.

وی با تاکید بر اینکه مسافر باید به نوع ماشین و تعداد صندلی آن در حین خرید بلیت توجه کند ییان کرد: گاهی بلیت 93 هزار تومانی تهران با 10 هزار تومان تخفیف نیز فروخته می شود که البته این تخفیف برای کسانی است که بلیت را اینترنتی تهیه کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نرخ گذاری کرایه اتوبوس مسافربری سلیقه ای نیست/ افزایش قیمت با اتحادیه تهران است

نرخ گذاری کرایه اتوبوس مسافربری سلیقه ای نیست/ افزایش قیمت با اتحادیه تهران است