مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 12 خرداد 1400 ساعت 04:352021-06-02سياسي

اصلاح طلبان اجازه اعلام علنی عدم احراز صلاحیت را به شورای نگهبان بدهند


اگر اصلاح طلبان از عدم احراز صلاحیت کاندیداهای منتسب خود ناراحتند به شورای نگهبان اجازه دهند تا علت عدم احراز صلاحیت این کاندیدها را اعلام کند.

- حجت الاسلام احد آزادیخواه نماینده مردم ملایر در مجلس شورای اسلامی در گفت وگو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری فارس، با اشاره به بیانیه اخیر اصلاح طلبان به دنبال عدم احراز صلاحیت تعدادی از کاندیداهای سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری مبنی براینکه عدم احراز صلاحیت این کاندیداها موجب کاهش مشارکت مردم در انتخابات خواهد شد، گفت: موضوع مشارکت مردم در انتخابات یک مسئله دو طرفه است.

مردم عملکرد را می بینند و مشارکت می کنند و از اول انقلاب تاکنون همواره رویه همین گونه بوده است و بحث تأیید یا عدم احراز صلاحیت های کاندیداها توسط شورای نگهبان تأثیری در این مشارکت نداشته است.

وی افزود: همواره سطح و میزان مشارکت به ویژه در انتخابات ریاست جمهوری در دوره های مختلف به خاطر عملکرد دولت ها کاهش یا افزایش داشته است و براساس عملکرد دولت ها میزان مشارکت مردم کم یا زیاد می شده است.

عضو فراکسیون روحانیت مجلس اظهار داشت: سوتدبیر دولت، تورم و گرانی، بدعهدی ها، عدم توفیق و عدم موفقیت در موضوعاتی همچون برجام و به ویژه بورس که تقریباً همه مردم را متأثر از خود کرد و دخالت غیرکارشناسی دولت در بازار بو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اصلاح طلبان اجازه اعلام علنی عدم احراز صلاحیت را به شورای نگهبان بدهند

اصلاح طلبان اجازه اعلام علنی عدم احراز صلاحیت را به شورای نگهبان بدهند