مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 12 خرداد 1400 ساعت 03:402021-06-02پزشكي

سهم فعالیت های انسانی در تغییرات اقلیمی و گرم شدن زمین بررسی شد


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار دانشگاه خبرگزاری دانشجو، در پژوهش مشترک محققان دانشگاه حکیم سبزواری با پژوهشگران دانشگاه برن سوییس و دانشکده بهداشت و پزشکی گرمسیری لندن، - سهم فعالیت های انسانی در تغییرات اقلیمی و گرم شدن زمین در یک پژوهش بین المللی با مشارکت پژوهشگرانی از دانشگاه حکیم سبزواری، دانشگاه برن سوییس و دانشکده بهداشت لندن بررسی شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار دانشگاه خبرگزاری دانشجو، در پژوهش مشترک محققان دانشگاه حکیم سبزواری با پژوهشگران دانشگاه برن سوییس و دانشکده بهداشت و پزشکی گرمسیری لندن، سهم واقعی تغییرات اقلیمی تحت تأثیر زندگی انسان در افزایش خطرات مرگ و میر ناشی از افزایش دما تعیین شد.

در این مطالعه از داده های 732 شهر در 43 کشور جهان استفاده شده و نتایج به دست آمده از تحلیل این داده در مجله Nature Climate Change با رتبه Q1 به چاپ رسیده است.

به گفته فاطمه میوانه، پژوهشگر دوره پسادکتری دانشگاه حکیم سبزواری، تغییرات آب و هوایی در آینده موجب بروز حوادث شدیدی مانند موج های گرما می شود که باعث بروز چالش های بهداشتی جدیدی برای انسان می شود.

میوانه گفت: این پژوهش نشان می دهد که 37 درصد از مرگ های ناشی از گرما با تغییرات آب و هوایی مربوط به فعالیت های انسانی ارتباط دارد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سهم فعالیت های انسانی در تغییرات اقلیمی و گرم شدن زمین بررسی شد

سهم فعالیت های انسانی در تغییرات اقلیمی و گرم شدن زمین بررسی شد