مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 12 خرداد 1400 ساعت 02:552021-06-01سياسي

با تخریب افراد و احزاب اصل نظام خدشه دار می شود


معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی فرماندار ابرکوه در جمع خبرنگاران گفت: نباید با تخریب افراد یا احزاب به خدشه دار شدن اصل نظام مبادرت کنیم بلکه باید در فضای مجازی که همچون یک شمشیر دو لبه است، - ایسنا/یزد معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی فرماندار ابرکوه در جمع خبرنگاران گفت: نباید با تخریب افراد یا احزاب به خدشه دار شدن اصل نظام مبادرت کنیم بلکه باید در فضای مجازی که همچون یک شمشیر دو لبه است، نحوه صحیح تبلیغات را نیز به مردم آموزش دهیم.

احمد تولایی روز سه شنبه در جمع خبرنگاران شهرستان ابرکوه اظهار کرد: دشمن طی افزون بر 40 سال گذشته، به دنبال این است که از طریق کانال های مختلف در بین مردم ایران نارضایتی ایجاد کند تا منجر به ناامیدی شود چرا که به دنبال بروز ناامیدی، بی تفاوتی در بین مردم شکل می گیرد و افراد دیگر برایشان اهمیت نخواهد داشت که چه کسی رییس جمهور مملکتشان شود.

وی تأکید کرد: در همین راستا برای مقابله با این عملیات بسیار حساب شده و دقیق دشمن، باید مردم را از این بی تفاوتی خارج کنیم و امید واقعی را در بین آنان و جامعه تزریق کنیم.

تولایی تصریح کرد: تحریم های 40 ساله دشمن در چند ساله ی اخیر اکنون به اوج خود رسیده تا جایی که استکبار جهانی به این نتیجه رسیده که هر چه تحریم ها شدیدتر باشد، ملت ایران با خودکفایی و تکیه بر توان داخلی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

با تخریب افراد و احزاب اصل نظام خدشه دار می شود

با تخریب افراد و احزاب اصل نظام خدشه دار می شود