مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 11 خرداد 1400 ساعت 10:002021-06-01اقتصادي

خبر حمایتی استاندار در خصوص واحدهای دچار مشکلات مالیاتی


برخی از واحدهایی که بازدید کردیم دچار مشکلات مالیاتی بودند که بر اساس مصوبه ستاد تسهیل قرار شد موردحمایت قرار بگیرند، برخی از واحدها در زمینه تأمین مواد اولیه مشکلاتی داشتند که پیگیری های لازم انجام می شود.

- ایسنا/قم  استاندار قم گفت: برخی از واحدهایی که بازدید کردیم دچار مشکلات مالیاتی بودند که بر اساس مصوبه ستاد تسهیل قرار شد موردحمایت قرار بگیرند، برخی از واحدها در زمینه تأمین مواد اولیه مشکلاتی داشتند که پیگیری های لازم انجام می شود.

بهرام سرمست ظهر امروز پس از بازدید و افتتاح واحدهای صنعتی شهرک شکوهیه در جمع خبرنگاران اظهار داشت: در ادامه بازدیدهای میدانی که چندین سال است آغازشده است امروز از برخی واحدهای شهرک شکوهیه بازدید کردیم.

وی افزود: به مدیران صنعتی تاکید کرده ایم که در هر بازدیدی که انجام می شود یک واحد راکد و توسعه باید به مدار تولید بازگردد و همچنین افتتاح جدید انجام شود.

استاندار قم بیان کرد: در جشن تولید 30 سالگی یکی از واحدهای تولیدی شرکت کردیم و کار فرهنگی مناسبی انجام دادند و همه پرسنل آن ها در این امر شرکت داشتند که روحیه مسئولیت پذیری کارآفرین این واحد تولیدی به کارگران شایسته تقدیر است.

سرمست عنوان کرد: برخی از واحدهایی که امروز بازدید کردیم دچار مشکلات مالیاتی بودند که بر اساس مصوبه ستاد تسه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خبر حمایتی استاندار در خصوص واحدهای دچار مشکلات مالیاتی

خبر حمایتی استاندار در خصوص واحدهای دچار مشکلات مالیاتی