مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 11 خرداد 1400 ساعت 07:452021-06-01سياسي

اسامی برگزیدگان جشنواره دانشجویی رهوا فردا اعلام می شود


مراسم اختتامیه و اعلام اسامی برگزیدگان جشنواره دانشجویی رهوا 12 خردادماه با حضور رییس شورای استانی نهاد رهبری در دانشگاه های خراسان رضوی برگزار می شود.

- ایسنا/خراسان رضوی مراسم اختتامیه و اعلام اسامی برگزیدگان جشنواره دانشجویی رهوا 12 خردادماه با حضور رییس شورای استانی نهاد رهبری در دانشگاه های خراسان رضوی برگزار می شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازستاد خبری جشنواره دانشجویی رهوا، این جشنواره با محوریت چالش ها و دغدغه های روز دانشجویان، از بهمن ماه 99 تا اواخر اردیبهشت ماه جاری در 27 رشته متنوع با قالب های ادبی هنری، آموزشی، فناوری، پژوهشی، ایده پردازی و تجربه نگاری، ویژه دانشجویان دانشگاه ها و مؤسسات آموزش عالی خراسان رضوی برگزار شد.

بنا بر این گزارش، بیش از 2 هزار و 300 دانشجو از سراسر استان در جشنواره رهوا شرکت کردند که بیشترین تعداد شرکت کنندگان در بخش آموزشی بوده است.

همچنین دانشجویانی که حداقل 60 درصد امتیاز یک رشته را در بخش های آموزشی و پژوهشی کسب کرده اند، حائز دو نمره برای دروس معارف خود می شوند.

یادآور می شود اسامی برندگان این جشنواره و ویژه برنامه رمضانی آن(پویش ملی #در_بهشت)، 12 خردادماه ساعت 10 صبح، طی مراسمی با حضور حجت الاسلام ترابی، رییس شورای استانی نهاد رهبری در دانشگاه های خراسان رضوی در محل سالن جلسات ساختمان قرشی(واقع


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اسامی برگزیدگان جشنواره دانشجویی رهوا فردا اعلام می شود

اسامی برگزیدگان جشنواره دانشجویی رهوا فردا اعلام می شود