مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 11 خرداد 1400 ساعت 05:552021-06-01سياسي

دادگستری قزوین با تمام توان از فعالان حوزه تولید حمایت می کند


دادگستری استان با تمام توان از سرمایه گذاران، تولیدکنندگان و نخبگان علمی که زمینه رونق تولید داخلی را فراهم می آورند حمایت می کند.

- خبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی دادگستری کل استان قزوین، حجت الاسلام نوراله قدرتی اظهار کرد: وصیت نامه شهدا حاوی مهم ترین درس های زندگی برای همه اقشار جامعه به ویژه جوانان است لذا انتشار این وصیت نامه ها سبب ترویج فرهنگ جبهه و دفاع مقدس و ایجاد تحول و بهبود مشکلات در حیطه های اخلاقی، اجتماعی و فرهنگی جامعه می شود.

رییس کل دادگستری استان قزوین با اشاره به وصیت نامه شهدا به عنوان مهمترین اسناد نوشتاری جنگ، از بنیاد شهید خواست برای انتشار و ارسال وصیت نامه های شهدا هر هفته یک شهید به ویژه برای مدیران و کارکنان اداری اقدام کند چراکه برای جامعه امروز ترویج فرهنگ شهدا راهگشا و کلید سعادت و رستگاری است.

قدرتی گفت: امضای تفاهم نامه همکاری بنیاد شهید و امور ایثارگران و با دادگستری کل استان قزوین فرصتی است تا به 45 هزار خانواده شهید و ایثارگر استان خدمات داده شود همچنین اگر کوتاهی و ترک فعلی در برابر خانواده ایثار گران صورت گیرد به شکل ویژه پیگیری خواهد شد.

در ادامه مقام ارشد قضایی استان با اشاره به امضای تفاهم نامه همکاری مشترک بین پارک علم و فناوری و دادگستری استان، افزود: محور اصلی فعالیت د


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دادگستری قزوین با تمام توان از فعالان حوزه تولید حمایت می کند

دادگستری قزوین با تمام توان از فعالان حوزه تولید حمایت می کند