مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 11 خرداد 1400 ساعت 05:502021-06-01ورزشي

تبریک نماینده ولی فقیه خراسان شمالی به میثم قشلاقی برای قهرمانی در آسیا


نماینده ولی فقیه در خراسان شمالی با صدور پیامی، کسب مدال نقره توسط میثم قشلاقی(فرزند خراسان شمالی) در رقابت های بوکس قهرمانی آسیا 2021 امارات را تبریک گفت.

- ایسنا/خراسان شمالی نماینده ولی فقیه در خراسان شمالی با صدور پیامی، کسب مدال نقره توسط میثم قشلاقی(فرزند خراسان شمالی) در رقابت های بوکس قهرمانی آسیا 2021 امارات را تبریک گفت.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، متن پیام حجت الاسلام رضا نوری، نماینده ولی در خراسان شمالی به این شرح است: بسم الله الرحمن الرحیم جناب آقای میثم قشلاقی؛ سلام علیکم کسب مدال نقره مسابقات بوکس قهرمانی آسیا را به شما فرزند برومند خراسان شمالی، جامعه ورزشی و همه هم استانی های عزیز تبریک گفته و از درگاه ایزد منان موفقیت و پیروزی روزافزونتان را در تمامی میادین زندگی و فتح سکوهای قهرمانی مسألت می کنم.

بنا به این گزارش دوشنبه شب، 10 خرداد 1400 در ادامه مبارزات مرحله فینال رقابت های بوکس قهرمانی آسیا 2021 امارات، میثم قشلاقی بوکسور وزن 81 کیلوگرم ایران که با عملکردی فوق العاده و شکست دادن حریفانی از قزاقستان، هند و قرقیزستان فینالیست شده بود، به عنوان آخرین نماینده ایران در این رقابت ها به روی رینگ رفت و دومین نقره ایران در این رقابت ها را به دست آورد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تبریک نماینده ولی فقیه خراسان شمالی به میثم قشلاقی برای قهرمانی در آسیا

تبریک نماینده ولی فقیه خراسان شمالی به میثم قشلاقی برای قهرمانی در آسیا