مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 11 خرداد 1400 ساعت 05:252021-06-01سياسي

انتقاد 5 عضو شورای شهر به اخذ هزینه فرانشیز بیمه از کارکنان شهرداری تهران


یکی از اعضای شورای شهر تهران در تذکری مشترک با چهار عضو شورای شهر تهران از دریافت هزینه اضافی از افراد تحت پوشش بیمه خدمات درمانی شهرداری انتقاد کرد.

- یکی از اعضای شورای شهر تهران در تذکری مشترک با چهار عضو شورای شهر تهران از دریافت هزینه اضافی از افراد تحت پوشش بیمه خدمات درمانی شهرداری انتقاد کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، حجت نظری تذکر مشترک خود با الهام فخاری، محمد سالاری، محمد علیخانی و حسن خلیل آبادی و انتقاد نسبت به اخذ هزینه فرانشیز بیمه از کارکنان شهرداری تهران را در جلسه امروز شورای شهر تهران قرائت کرد.

در متن تذکر این 5 عضو شورای شهر تهران آمده است: در آستانه سالگرد ارتحال بنیانگذار نظام جمهوری اسلامی ایران، حضرت امام خمینی(ره) هستیم.

مردی که به پیروی از سیره اهل بیت و به پشتوانه مردم بر 2500 سال استبداد و ده ها سال سلطه استکبار بر کشور عزیزمان خاتمه داد و مردم را بر سرنوشت خودشان حاکم ساخت.

همچنین در آستانه قیام خونین 15 خرداد هستیم.

قیامی آزادی خواهانه که باز هم در اعتراض به این دو جرثومه فساد یعنی سلطه استبداد و استکبار صورت گرفت و به یکی از پشتوانه های جدی برای پیروزی انقلاب اسلامی تبدیل شد.

امیدوارم در این روزها همه ما نسبت به حفاظت از میراث عظیم و عزیزی که امام بزرگوار برای مان به جا گذاشته، یعنی جمهوری اسلامی نه یک


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

انتقاد 5 عضو شورای شهر به اخذ هزینه فرانشیز بیمه از کارکنان شهرداری تهران

انتقاد 5 عضو شورای شهر به اخذ هزینه فرانشیز بیمه از کارکنان شهرداری تهران