مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 11 خرداد 1400 ساعت 05:252021-06-01اقتصادي

مشارکت شرکت گسترش انرژی پاسارگاد در طرح مطالعه توسعه میدان نفتی آزادگان


در مراسمی با حضور بیژن نامدار زنگنه وزیر نفت، مسعود کرباسیان مدیرعامل شرکت ملی نفت ایران، مجید قاسمی مدیر عامل بانک پاسارگاد و جمعی از مدیران سازمان های مرتبط در روز دوشنبه مورخ 10خرداد1400 تفاهم ‎نامه های مطالعاتی توسعه میدان مشترک آزادگان بین شرکت .

- این تفاهم نامه ها بین بپذیرند و مرتب علیه آن کار می کنند.

زنگنه افزود: به نظرم هر دولتی بر سر کار آمد باید رساندن مقدار تولید نفت به رقم روزانه 6میلیون و 500 هزار بشکه را جزء نخستین برنامه های خود قرار دهد، این مهم افزون بر ایجاد اشتغال، صنایع ایران را فعال و در عین حال قدرت امنیتی ایجاد می کند.

وزیر نفت با اشاره به اینکه در سیاست کلی نظام در زمینه انرژی که در سال 1379 از سوی مقام معظم رهبری ابلاغ شد، بر افزایش ظرفیت تولید صیانت شده نفت متناسب با ذخایر موجود و برخورداری کشور از افزایش قدرت اقتصادی و امنیتی و سیاسی تأکید شده است، تصریح کرد: نفت فقط قدرت اقتصادی نیست، نفت قدرت امنیتی و سیاسی کشور را بالا می برد.

مجید قاسمی:  مصون سازی اقتصاد از آسیب تحریم ­ها از طریق تقویت و رونق تولید داخلی مهم­ترین مسیری است که موجب پیشرفت حقیقی و واقعی می شود.

مدیرعامل بانک پاسارگاد در این مراسم به بخشی از فعالیت های هلدینگ شرکت مادر تخصصی گسترش انرژی پاسارگاد در حوزه های مختلف نفت از جمله: خ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مشارکت شرکت گسترش انرژی پاسارگاد در طرح مطالعه توسعه میدان نفتی آزادگان

مشارکت شرکت گسترش انرژی پاسارگاد در طرح مطالعه توسعه میدان نفتی آزادگان