مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 11 خرداد 1400 ساعت 04:352021-06-01سياسي

آثار باستانی می تواند حرف اول را در اقتصاد پایدار بزند


نماینده ولی فقیه در استان کرمانشاه گفت: آثار باستانی و گردشگری ، اگر خوب مدیریت شوند می تواند حرف اول را در رونق اقتصادی بزند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از کرمانشاه، آیت الله مصطفی علما در دیدار مدیرکل سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری، بر لزوم مدیریت بهینه آثار باستانی  استان کرمانشاه برای جذب بیشتر گردشگر تأکید شد.

وی افزود: باید با مدیریت درست و علمی آثار تاریخی ، باستانی و گردشگری را به مراکزی جهت جذب گردشگر تبدیل کرد تا با در آمد زایی هنگفتی که دارد اقتصاد استان را سرو سامان داد.

نماینده ولی فقیه در استان کرمانشاه تأکید کرد: در آمد برخی کشور ها از طریق جاذبه های گردشگری آن به دست می آید و این قبیل کشور ها ، جزء کشور های پیشرفته می باشند.

وی پیرامون ضرورت شناسایی و بهره برداری از پتانسسیل های خوب گردشگری استان کرمانشاه تصریح کرد: خوشبختانه استان کرمانشاه هم جزو استان هایی است که اماکن توریستی آن بسیار بالا می باشد و باید از این موقعیت های ویژه استفاده مطلوب را به عمل آورد.

نماینده ولی فقیه در استان کرمانشاه با انتقاد از عدم مدیریت جاذبه های گردشگری استان گفت: برخی آثار تاریخی استان  ما در دنیا بی نظیر است، که متأسفانه این همه موقعیت درآمد زایی مغفول مانده است،  اگر برخی از این ابنیه تاریخی را سامان دهند و بت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آثار باستانی می تواند حرف اول را در اقتصاد پایدار بزند

آثار باستانی می تواند حرف اول را در اقتصاد پایدار بزند