مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 11 خرداد 1400 ساعت 04:252021-06-01سياسي

راه های معنوی برای بازکردن گره های زندگی/به دعانویس مراجعه کنیم؟


کارشناس قرآن دفتر تبلیغات اسلامی اصفهان با اشاره به راه های معنوی برای بازکردن گره های زندگی گفت:در هر مشکلی باید با کمک ادعیه معتبر و توکل به پروردگار جهانیان هدایت وی را طلب کنیم.

- به گزارش، در پاسخ به این سوال که آیا مراجعه به دعانویس برای رفع مشکلات در زندگی صحیح است، اظهار کرد: در این زمینه افراد به دو دو دسته تقسیم می شوند، برخی افراد همچنان که برای رفع بیماری به پزشک و برای تعمیر اتومبیل به مکانیک مراجعه می کنند، برای گشایش در کار خود و گره های زندگی به سراغ رمال و دعانویس می روند؛ از طرفی برخی دیگر، هیچ اعتقادی به این گروه از افراد به عنوان حل کننده مشکل ندارند و این گونه مسائل یعنی رمالی و دعانویسی را خرافه و به دور از واقعیت می دانند.

وی افزود: طبیعی است که این سوال پیش می آید که نظر کدام دسته صحیح است، اگر ما اعتقادی به ماورا نداشته باشیم روشی درست محسوب می شود، آیا راهکار رفع مسائل، از کانال و مجرای طبیعی است یا باید دعانویسی، رمالی، فال گیری و امثال آن را در سلسله اسباب و علل رفع موانع به شمار آوریم.

عنان زندگی را نمی توان به مدعیان دروغین سپرد کارشناس قرآن و حدیث دفتر تبلیغات اسلامی اصفهان با اشاره به نکاتی اصلاحی در عرصه نگرش و عملکرد در این راستا بیان داشت: طبیعی است که ما نباید همه چیز را در امور تجربی و محس


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

راه های معنوی برای بازکردن گره های زندگی/به دعانویس مراجعه کنیم؟

راه های معنوی برای بازکردن گره های زندگی/به دعانویس مراجعه کنیم؟