مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 11 خرداد 1400 ساعت 04:102021-06-01سياسي

اکیپ های قضایی برای پیشگیری از تخلفات انتخاباتی تشکل شد


رییس کل دادگستری استان از تشکیل اکیپ های سیار قضایی انتظامی امنیتی برای پیشگیری از جرایم وتخلفات انتخاباتی در مناطق شهری خبر داد.

- ، ناصر عتباتی صبح شنبه در جلسه ستاد پیشگیری از جرایم انتخاباتی استان با اشاره به حق تعیین سرنوشت مردم توسط خودشان اظهار کرد: یکی از دستاوردهای بزرگ نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران حق تعیین سرنوشت مردم توسط خودشان است که بزرگترین ثمره انقلاب است و این حق به برکت جانفشانی شهیدان انقلاب و مجاهدت های امام راحل حاصل شده است.

وی افزود: اکنون نهال انقلاب اسلامی تبدیل به یک درخت تنومندی شده که مناسبات منطقه ای را رقم می زند و یکی از بارزترین ویژگی های این نظام مقدس مردم سالاری دینی به نحو متعالی است که در آن مردم در تعیین سرنوشت خود حق مستقیم دارند.

عتباتی ادامه داد: در مقابله با هجمه انبوه و همه جانبه دشمن و تبلیغات مسموم و تزریق ناامیدی، هر کس باید در حوزه کاری خودش نقش آفرینی کند تا موجب تقویت نگاه مسئولانه به امر انتخابات و تعیین سرنوشت مردم شود.

وی افزود: تنور انتخابات گرم شده است و رو به داغ شدن است که این تکلیف و مسئولیت ستاد را در رعایت قانون در همه حوزه ها دوچندان می کند و این مورد تاکید رهبر معظم و فرزانه انقلاب هم هست که قانون باید در همه امور انتخاباتی ساری و جاری باشد و حرکت باید بر مدار ق


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اکیپ های قضایی برای پیشگیری از تخلفات انتخاباتی تشکل شد

اکیپ های قضایی برای پیشگیری از تخلفات انتخاباتی تشکل شد