مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 11 خرداد 1400 ساعت 02:402021-05-31سياسي

برنامه تبلیغاتی کاندیداها در صداوسیما امروز (سه شنبه 11 خرداد)


برنامه تبلیغاتی کاندیداها در صداوسیما امروز (سه شنبه 11 خرداد) امروز سه شنبه (11 خرداد ماه) و در پنجمین روز از تبلیغات نامزدها در صداوسیما، پنج برنامه تلویزیونی و چهار برنامه رادیویی مربوط به کاندیداهای ریاست جمهوری برای نخستین بار به پخش می رسد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، شبکه های یک، دو و جام جم در پنجمین روز از تبلیغات کاندیداهای انتخابات ریاست جمهوری در تلویزیون، برنامه های انتخاباتی خود را پخش می کنند.

بر اساس قرعه کشی صورت گرفته در صداوسیما، از شماره 11 تا 17 به ترتیب به میرحسین قاضی زاده هاشمی، عبدالناصر همتی، محسن رضایی میرقائد، سعید جلیلی، سیدابراهیم رییسی، محسن مهرعلیزاده و علیرضا زاکانی تعلق گرفت.

سه شنبه (11 خرداد ماه)، برنامه های تبلیغاتی هفت کاندیدای ریاست جمهوری در تلویزیون بدین شرح است: شبکه یک برنامه با دوربین (رییس جمهور) که از جمعه به ترتیب شماره ها پخش شده است، فردا با حضور کاندیدای شماره 15 ـ ابراهیم رییسی ـ ساعت 19:15 به روی آنتن می رود.

همچنین از روز گذشته پخش فیلم های مستند اول کاندیداها با قاضی زاده هاشمی آغاز شد و امروز دومین مستندی که به روی آنتن می رود، به کاندیدای شماره 12، عبدالناصرهمتی اختصاص دارد که در ساعت 20 روی آنتن می رود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برنامه تبلیغاتی کاندیداها در صداوسیما امروز (سه شنبه 11 خرداد)

برنامه تبلیغاتی کاندیداها در صداوسیما امروز (سه شنبه 11 خرداد)