مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 10 خرداد 1400 ساعت 13:302021-05-31سياسي

انتخاب فرد اصلح کشور و نظام را بیمه می کند


انتخاب فرد اصلح برای ریاست جمهوری و شوراهای شهر و روستا کشور را بیمه کرده و اهداف شوم دشمنان را نقش بر آب خواهد کرد.

- ، حمید رضا تأملی بعد از ظهر دوشنبه در جمع خبرنگاران اظهار داشت: تنها راه برای رفع موانع ومشکلات در کشور برگزاری انتخابات و انتخاب فردی اصلح برای اداره کشور است و راه جایگزینی وجود ندارد.

وی افزود: همه ما عضو یک جامعه و خانواده هستیم و در شرایطی که دشمن در فکر آسیب زدن به کشور است، نباید با عدم حضور خود در انتخابات این فرصت را به دشمن بدهیم.

فرماندار اردستان بیان داشت: دشمنان و مسئولان کشورهای بیگانه، جاسوسی با خرج کردن دلار و پول نفت به گونه ای تلقی می کنند که به اصطلاح به صرفه و صلاح ما باشد؛ اینها همان افرادی هستند که تا چند ماه پیش تشکیلاتی ظالم همچون داعش را در مجاورت مرزهای ما مستقر کرده بودند.

وی تاکید کرد: موضوع انتخابات حساسیت بالایی دارد و همان طور که رهبر معظم انقلاب اسلامی فرمودند گرچه برای یک روز برگزار می شود ولی تأثیر آن برای چهار سال خواهد بود.

تأملی خاطرنشان کرد: این فرصت سرنوشت ساز در یک روز به مردم داده می شود تا در زمینه انتخاب مدیران شهری تصمیم بگیرند اما اگر مردم با بی تفاوتی و با بها دادن به حاشیه های سیاسی و محلی از آن به سادگی رد شوند، آن گاه به مدت چهار سال از مدیران شهری و ریاست جمهور


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

انتخاب فرد اصلح کشور و نظام را بیمه می کند

انتخاب فرد اصلح کشور و نظام را بیمه می کند