مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 10 خرداد 1400 ساعت 10:302021-05-31سياسي

شرکت در انتخابات وظیفه شرعی و اسلامی است/کاندیداها وعده های قابل عمل ارائه دهند


شرکت در انتخابات وظیفه شرعی و اسلامی است و مردم باید در راستای انجام این رسالت دینی با حضور پرشور در انتخابات شرکت و رییس جمهوری در تراز انقلاب، - ، ماموستا محسن حسینی امام جمعه کامیاران گفت: قطعاً میزان مشروعیت هر نظامی به ملت آن وابسته است.

جمهوریت اسلامی ایران جمهوریت خود را از مشارکت مردم در صحنه های مختلف به ویژه انتخابات ریاست جمهوری دارد.

امام جمعه کامیاران افزود: شرکت در انتخابات وظیفه شرعی و اسلامی است، مردم باید در راستای انجام این رسالت دینی با حضور پرشور و آگاهانه در انتخابات شرکت و رییس جمهوری در تراز انقلاب اسلامی انتخاب کنند.

ماموستا حسینی اضافه کرد: از سوی دیگر دشمنان ملت ایران به روش های مختلف دنبال این هستند که با ایجاد یاس و ناامیدی مانع از مشارکت حداکثری مردم در انتخابات شوند ولی به امید خدا ملت آزاده ایران با خلق حماسه دیگر در 28 خردادماه جاری طعم تلخ شکست دیگری را به دشمنان خواهند چشاند.

وی گفت: مردم انقلابی، فهیم، ولایت مدار و همیشه در عرصه کردستان در انتخابات پیشرو با مشارکت حداکثری پیشتازی خود را در این صحنه مهم بار دیگر به اثبات خواهند رساند.

وی با تاکید بر ضرورت ایجاد شور انتخاباتی توسط افراد مؤثر در این حوزه گفت: این انتظار از کاندیداهای انتخاباتی وجود دارد که با وعده های قابل عمل و ارائه بر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شرکت در انتخابات وظیفه شرعی و اسلامی است/کاندیداها وعده های قابل عمل ارائه دهند

شرکت در انتخابات وظیفه شرعی و اسلامی است/کاندیداها وعده های قابل عمل ارائه دهند