مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 10 خرداد 1400 ساعت 09:502021-05-31سياسي

شور انتخاباتی با استفاده از شبکه شاد احیاء شود


معاون پرورشی و فرهنگی وزارت آموزش و پرورش با بیان اینکه شور و شوق انتخابات را باید با استفاده از ظرفیت شبکه شاد و تشکل ها احیا کنیم، گفت: با راه اندازی پویش های مختلف انتخابات را به دور از گرایش ها و تفکر حزبی به نحو احسنت برگزار کنیم.

- ایسنا/فارس معاون پرورشی و فرهنگی وزارت آموزش و پرورش با بیان اینکه شور و شوق انتخابات را باید با استفاده از ظرفیت شبکه شاد و تشکل ها احیا کنیم، گفت: با راه اندازی پویش های مختلف انتخابات را به دور از گرایش ها و تفکر حزبی به نحو احسنت برگزار کنیم.

دکتر علیرضا کاظمی دوشنبه 10 خرداد در آیین افتتاح سالن اجتماعات اردوگاه دانش آموزی شهید دستغیب شیراز، گفت: اردوگاه های دانش آموزی موقعیت های فعالیت های گروهی، تعاملی، جمعی، مفرح و بانشاط در تمام ساحات تربیتی را برای دانش آموزان ایجاد می کنند.

او ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای 8 سال دفاع مقدس، افزود: امروز بیش از هر زمان دیگری نیاز داریم خاطرات شهدا را برای حفظ آرمان های نظام و انقلاب برای نسل جدید بازگو و در ذهنمان مرور کنیم.

معاون پرورشی و فرهنگی وزارت آموزش و پرورش همچنین ضمن تشکر از تلاش های خودجوش همکاران خدوم، پرتلاش و ساعی آموزش و پرورش فارس در حل مسائل آموزش و پرورش، گفت: استان فارس همیشه در حل مسائل آموزش و پرورش پیشتاز بوده به گونه ای که مس


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شور انتخاباتی با استفاده از شبکه شاد احیاء شود

شور انتخاباتی با استفاده از شبکه شاد احیاء شود