مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 10 خرداد 1400 ساعت 09:502021-05-31سياسي

تکلیف نظام تعلیم وتربیت ایجاد زمینه مشارکت حداکثری درانتخابات است


تکلیف نظام تعلیم و تربیت در انتخابات ایجاد زمینه حضور و مشارکت حداکثری دانش آموزان، خانواده ها و همکاران در این حرکت سرنوشت ساز است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، علیرضا کاظمی بعد از ظهر دوشنبه در آیین افتتاح سالن اجتماعات اردوگاه دانش آموزی شهید دستغیب شیراز گفت: اردوگاه های دانش آموزی موقعیت های فعالیت های گروهی، تعاملی، جمعی، مفرح و بانشاط در تمام ساحات تربیتی را برای دانش آموزان ایجاد می کنند.

وی تاکید کرد: امروز بیش از هر زمان دیگری نیاز داریم خاطرات شهدا را برای حفظ آرمان های نظام و انقلاب برای نسل جدید بازگو و در ذهنمان مرور کنیم.

کاظمی ادامه داد: استان فارس همیشه در حل مسائل آموزش و پرورش پیشتاز بوده به گونه ای که مسائل را در حوزه های سخت افزاری و نرم افزاری خوب شناسایی، صورت بندی و اولویت بندی و حل کرده است و در عرصه های مختلف الگوی دیگر استان ها بوده است.

وی افتتاح سالن شهید دستغیب را یک نمونه کوچک از اقدامات ارزشمند استان فارس دانست و گفت: افتتاح سالن شهید دستغیب در شرایط سخت و با تدبیر و ریسک پذیری بالا و با دست خالی به بهترین نحو انجام شده است.

معاون پرورشی و فرهنگی وزارت آموزش و پرورش گفت: اردوگاه های دانش آموزی بالاترین سرمایه های تربیتی نظام تعلیم و تربیت در خلق موقعیت های تربیتی در تمام ساحت های تربیتی است که


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تکلیف نظام تعلیم وتربیت ایجاد زمینه مشارکت حداکثری درانتخابات است

تکلیف نظام تعلیم وتربیت ایجاد زمینه مشارکت حداکثری درانتخابات است