مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 10 خرداد 1400 ساعت 09:202021-05-31سياسي

موسوی: توسعه میادین گازی جنوب فارس یک ضرورت است


نماینده مردم شهرستان های لامرد و مهر در مجلس شورای اسلامی بر لزوم توسعه میادین پازن و ارم و راه اندازی پژوهشگاه صنعت نفت و به کارگیری نیروهای بومی تاکید کرد.

- ایسنا/فارس نماینده مردم شهرستان های لامرد و مهر در مجلس شورای اسلامی بر لزوم توسعه میادین پازن و ارم و راه اندازی پژوهشگاه صنعت نفت و به کارگیری نیروهای بومی تاکید کرد.

سیدموسی موسوی دوشنبه 10 خرداد در آیین آغاز عملیات اجرایی احداث ایستگاه های تقویت فشار گاز هما، وراوی و مرکز تفکیک تابناک خطاب به وزیر نفت، گفت: با توجه به اینکه امروز لامرد و مهر به عنوان یکی از قطب های مهم صنعت محسوب می شود، لازم است شعبه ای از پژوهشگاه صنعت نفت برای مطالعه و شناسایی دقیق میادین گازی جدید و طرح های ارزش افزوده ایجاد شده تا زمینه حضور سرمایه گذاران در پروژه های مختلف فراهم شود.

عضو کمیسیون انرژی مجلس با بیان اینکه تاکنون توجه صنعت نفت به میادین مشترک پارس جنوبی بوده است تا در برداشت از کشور قطر عقب نیفتیم، افزود: اکنون که شاهد راه اندازی فازهای مختلف عسلویه هستیم و از این منظر عقب افتادگی ما جبران شده است، باید به توسعه میادین گازی بپردازیم که سالهاست در خشکی کشف شده و مغفول مانده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

موسوی: توسعه میادین گازی جنوب فارس یک ضرورت است

موسوی: توسعه میادین گازی جنوب فارس یک ضرورت است