مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 10 خرداد 1400 ساعت 08:452021-05-31سياسي

آمادگی 6 هزار نیروی پلیس برای تامین امنیت انتخابات در زنجان


فرمانده انتظامی استان زنجان با اشاره به آمادگی پلیس استان برای تامین نظم و امنیت قبل، حین و بعد از انتخابات گفت: 6 هزار نفر از کارکنان پلیس با همکاری سپاه و بسیج امنیت شعبات اخذ رای را بر عهده دارند.

- سردار رحیم جهانبخش امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در زنجان با تاکید بر آمادگی کامل پلیس برای برقراری نظم و امنیت انتخابات از چندین ماه قبل اظهار کرد: پلیس ضمن پاسخگویی به بررسی صلاحیت ها با برنامه ریزی های صورت گرفته ضمن تامین نظم و امنیت جامعه نظارت کامل را بر فضای حقیقی و مجازی دارد.

   فرمانده انتظامی استان زنجان به افزایش 15 درصدی شعب اخذ رای در استان  اشاره و تصریح کرد: پلیس با همکاری سپاه و بسیج حفاظت از آرای مردم را حداقل در سه روز بر عهده خواهد داشت و تا اتمام شمارش آراء در آمادباش خواهد بود.

 فرمانده انتظامی استان زنجان با اشاره به آمادگی پلیس استان برای تامین نظم و امنیت قبل، حین و بعد از انتخاابت گفت: 6 هزار نفر از کارکنان پلیس با همکاری سپاه و بسیج امنیت شعبات اخذ رای را بر عهده دارند.

سردار جهانبخش با اشاره به توانمندی بالای نظام مقدس جمهوری اسلامی برای برگزاری انتخابات امن بیان داشت: پلیس توانمند بوده و تامین امنیت انتخابات را بر عهده دارد و این  یک افتخار برای سربازان ملت در نیروی انتظامی است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آمادگی 6 هزار نیروی پلیس برای تامین امنیت انتخابات در زنجان

آمادگی 6 هزار نیروی پلیس برای تامین امنیت انتخابات در زنجان