مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 10 خرداد 1400 ساعت 07:252021-05-31اجتماعي

اردوگاه های دانش آموزی محلی امن برای غنی سازی اوقات فراغت


اردوگاه های دانش اموزی مکانی امن برای غنی سازی اوقات فراغت، رشد تخصصی و اجتماعی مهارت های پنهان و آشکار دانش آموزان است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، دکتر فرهاد اسماعیلی ظهر دوشنبه در آیین افتتاحیه سالن اجتماعات اردوگاه دانش آموزی شهید دستغیب شیراز گفت: اردگاه شهید دستغیب دارای قدمتی بیش از 50 سال می باشد که در واقع از سال 1350 افتتاح شده است و در این مدت دانش آموزان زیادی از این مکان بهره مند شده اند.

مدیر کل آموزش و پرورش فارس گفت: اردوگاه شهید دستغیب مکانی امن برای غنی سازی اوقات فراغت، رشد تخصصی و اجتماعی مهارت های پنهان و آشکار دانش آموزان است.

اسماعیلی افزود: اردو فضایی است که زندگی واقعی تر واقعیت خود را در آن بروز می دهد و این خود از لحاظ تربیتی بسیار مهم است خصوصاً برای کسانی که می خواهند آثار کار تربیتی خود را ببینند یا یک کار تربیتی انجام دهند و در واقع یک فرآیند اجتماعی شدن در اردو طی می شود و درس زندگی است.

وی با اشاره به سند تحول بنیادین که چراغ راه و قطب نمای نظام تعلیم و تربیت است گفت: از آنجا که سند تحول بنیادین سندی جامع است باید نگاه جامعی در اجرایی شدن به آن به دور از شعار داشته باشیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اردوگاه های دانش آموزی محلی امن برای غنی سازی اوقات فراغت

اردوگاه های دانش آموزی محلی امن برای غنی سازی اوقات فراغت