مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 10 خرداد 1400 ساعت 06:152021-05-31اجتماعي

خانواده ها هرچه زودتر برای ثبت نام کتب درسی اقدام کنند+جزییاتی از ثبت نام تا توزیع


معاون توسعه منابع و پشتیبانی سازمان پژوهش و برنامه ریزی آموزشی فرایند ثبت سفارش و همچنین توزیع کتاب های درسی برای سال تحصیلی 1401-1400 را تشریح کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، محمد علوی تبار در خصوص روند ثبت نام کتاب های درسی و زمان بندی آن اظهار کرد: ثبت نام و سفارش کتاب های درسی از 22 فروردین ماه برای پایه تحصیلی دوم تا ششم، نهم، یازدهم و دوازدهم که میان پایه هستند، شروع شده و تا 22 خرداد ماه ادامه دارد و دانش آموزان پایه های تحصیلی اول، هفتم و دهم نیز از 6 تیر ماه می توانند عملیات ثبت نام را انجام دهند.

وی مشخص نبودن آمار دقیق دانش آموزان در پایه های ورودی اول، هفتم و دهم را دلیل این تقسیم بندی برای ثبت نام عنوان کرد.

3 میلیون و 100 هزار نفر هنوز ثبت نام نکرده اند معاون توسعه منابع و پشتیبانی سازمان پژوهش و برنامه ریزی آموزشی با تأکید بر اینکه از تعداد 11 میلیون و 500 هزار دانش آموز میان پایه؛ تا امروز حدود 8 میلیون و 400هزار نفر برای کتاب های درسی ثبت نام کرده اند گفت: متأسفانه هنوز 3میلیون و 100 هزار نفر ثبت نام کتاب های درسی را انجام نداده اند که امیدواریم و تأکید داریم هر چه زودتر این کار را انجام دهند.

12 تیرماه؛ ویرایش اطلاعات و اصلاح سفارش وی در خصوص آمار ثبت نامی و متأخرین در ثبت نام گفت: تأکید ما این است که در این بازه زمانی ثبت نام را انجام


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خانواده ها هرچه زودتر برای ثبت نام کتب درسی اقدام کنند+جزییاتی از ثبت نام تا توزیع

خانواده ها هرچه زودتر برای ثبت نام کتب درسی اقدام کنند+جزییاتی از ثبت نام تا توزیع