مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 10 خرداد 1400 ساعت 05:202021-05-31سياسي

پخش برنامه اینترنتی «تبادل» با حضور نماینده سه دوره مجلس و مشاور رییس مجلس


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، در ابتدای این برنامه، ابوذر ندیمی نماینده سه دوره مجلس گفت: با انجام اصلاحاتی در مجلس هفتم در زمینه قانون بورس اوراق بهادار، - پخش برنامه اینترنتی تبادل با حضور نماینده سه دوره مجلس و مشاور رییس مجلس برنامه اینترنتی تبادل با حضور ابوذر ندیمی نماینده سه دوره مجلس و حسین قربانزاده مشاور رییس مجلس و با موضوع بازار پول و سرمایه در دولت آینده از طریق فضای مجازی پخش شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، در ابتدای این برنامه، ابوذر ندیمی نماینده سه دوره مجلس گفت: با انجام اصلاحاتی در مجلس هفتم در زمینه قانون بورس اوراق بهادار، این بازار گسترده تر شد.

وعده های اصلاح بورس از جانب نامزد های انتخاباتی قابل احترام است و این نشان می دهد که مسئله اصلی کشور اقتصاد است، اما اینکه بخواهند زمانی برای اصلاح آن تعیین کنند، غیرممکن و زمان بر است.

وی با بیان اینکه بازار سرمایه باید اعتمادبخش و امیدآفرین باشد، افزود: بازار سرمایه برای دولت نقش قلک را دارد و حتی زیان دهی شرکت های دولتی را با آن جبران می ‎کند؛ بنا نبود از جیب مردم بخشی از هزینه های حکومت را بپردازیم.

مبنای بازار سرمایه ریسک پذیری است نماینده پیشین مجلس با اشاره به اینکه سودآوری افسارگسیخته در بورس قابل تأمل است، بیان کرد: مبنای باز


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پخش برنامه اینترنتی «تبادل» با حضور نماینده سه دوره مجلس و مشاور رییس مجلس

پخش برنامه اینترنتی «تبادل» با حضور نماینده سه دوره مجلس و مشاور رییس مجلس