مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 10 خرداد 1400 ساعت 02:452021-05-30سياسي

هر کس به اندازه توانایی خویش احساس مسئولیت کند


وصیت نامه شهیدان انقلاب اسلامی یکی از آثار و اسناد مکتوب و با ارزشی است که شاید بدون اغراق بتوان گفت، بخش بزرگی از فرهنگ اعتقادی و مذهبی و سیاسی این مرز و بوم را در برهه ای از زمان به تصویرکشیده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، مقام معظم رهبری در یکی از خطبه های نماز جمعه در سال 1381 عنوان کرده اند که : منشور معنوی انقلاب، وصیّتنامه ی امام و وصیّتنامه های شهداست.

1381/09/01 در وصیت نامه شهدا به طور مشخص و مستقیم به شناخت خداوند و عبادت و اخلاص برای خداوند اشاره شده که این نتیجه تربیت یافتگی و درس آموختگی در مکتب قرآن و اهل بیت(ع) می باشد،زیرا در قرآن و روایات معصومین(ع) نیز به این نکته اشاره شده است.

همچنین وصیت نامه شهیدان انقلاب اسلامی یکی از آثار و اسناد مکتوب و با ارزشی است که شاید بدون اغراق بتوان گفت، بخش بزرگی از فرهنگ اعتقادی و مذهبی و سیاسی این مرز و بوم را در برهه ای از زمان به تصویرکشیده است.

در آستانه انتخابات ریاست جمهوری به مرور سطرهایی از وصیت نامه شهدا خواهیم پرداخت: شهید رضا جوادی: آگاهانه انتخاب کنید و نگذارید هوس های شیطانی در شما راه پیدا کند.

شهید عباس جوشقانی حسین آبادی: خوب دقت کنید به چه کسی رأی می دهید که اگر خطا کنید روز قیامت جوابگوی خون شهیدان خواهید بود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هر کس به اندازه توانایی خویش احساس مسئولیت کند

هر کس به اندازه توانایی خویش احساس مسئولیت کند