مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 9 خرداد 1400 ساعت 12:052021-05-30سياسي

آیین نامه خانه ها و کانون های سرای محلات تهران به مناطق 22 گانه ابلاغ شد


رییس دبیرخانه ستاد راهبری مرکزی ساماندهی مشارکت های اجتماعی در محلات شهر تهران با اشاره به فعالیت های داوطلبانه در سرای محلات گفت: آیین نامه خانه ها و کانون های سرای محلات در راستای ساماندهی خانه و کانون ها مورد بررسی قرار گرفت و پس از گفتگوهای لازم .

- رییس دبیرخانه ستاد راهبری مرکزی ساماندهی مشارکت های اجتماعی در محلات شهر تهران با اشاره به فعالیت های داوطلبانه در سرای محلات گفت: آیین نامه خانه ها و کانون های سرای محلات در راستای ساماندهی خانه و کانون ها مورد بررسی قرار گرفت و پس از گفتگوهای لازم با بخش های مرتبط آیین نامه جدید آماده و ابلاغ شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، مهدی شیرزاد رییس این دبیرخانه با هدف مشارکت سراهای محلات در موضوعات توسعه در سطح محلی و پس از تعامل و استعلام نظر از مناطق 22 گانه و ادارات کل شهرداری تهران، آیین نامه جدید خانه ها و کانون های سراهای محلات شهر تهران را تدوین و ابلاغ کرد.

وی درباره آیین نامه جدید گفت: این آیین نامه حاصل طرح پژوهشی_مشارکتی است که در یک سال گذشته، با مشارکت مدیران و مسئولان سرای محلات در مورد شکل و فعالیت کانون ها و آسیب شناسی سرای محلات انجام شده است.

شیرزاد در ادامه بیان کرد: خانه ها و کانون های سرای محله فضایی برای فعالیت های داوطلبانه شهروندان در سطح محله است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آیین نامه خانه ها و کانون های سرای محلات تهران به مناطق 22 گانه ابلاغ شد

آیین نامه خانه ها و کانون های سرای محلات تهران به مناطق 22 گانه ابلاغ شد