مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 9 خرداد 1400 ساعت 11:452021-05-30سياسي

اعمال محدودیت های تردد بین شهری در چند روز آینده در استان کردستان


معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری کردستان از منع ترددهای بین شهری در چند روز آینده خبر داد و گفت: منع ترددهای بین شهری از روز سه شنبه هفته جاری آغاز و تا 17 خرداد ادامه خواهد داشت.

- ایسنا/کردستان معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری کردستان از منع ترددهای بین شهری در چند روز آینده خبر داد و گفت: منع ترددهای بین شهری از روز سه شنبه هفته جاری آغاز و تا 17 خرداد ادامه خواهد داشت.

محمد ابراهیم زارعی امروز (9خرداد) در جلسه ستاد کرونای کردستان با اشاره به تداوم محدودیت های شبانه اظهار کرد: در استان کردستان منع ترددها همچنان از ساعت 22 الی 3 بامداد ادامه دارد.

وی عنوان کرد: منع ترددهای بین شهری از روز 11 خرداد تا 17 خرداد ادامه خواهد داشت و تنها وسایل حمل و نقل عمومی آن هم با نظارت جدی قادر به رفت و آمد خواهد بود.

زارعی از هم وطنان عزیز از جای جای کشور خواست که در روزهای آینده به استان کردستان سفر نکنند و با ماندن در خانه از ایجاد پیک جدید کرونا جلوگیری کنند.

وی از فرمانداران استان خواستار نظارت جدی بر کار اصناف شد و افزود: فعالیت مجدد سالن های پذیرایی و تالارها به راستی نگران کننده است و اگر نظارت جدی صورت نگیرد دچار پیک دیگری خواهیم شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اعمال محدودیت های تردد بین شهری در چند روز آینده در استان کردستان

اعمال محدودیت های تردد بین شهری در چند روز آینده در استان کردستان