مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 9 خرداد 1400 ساعت 09:102021-05-30بين الملل

جنگ بعدی اسراییل با کل محور مقاومت است


نویسنده و تحلیلگر مشهور جهان عرب در یادداشتی نوشت که سخنرانی اخیر دبیرکل حزب الله لبنان و رییس جنبش مقاومت اسلامی حماس در غزه وحشت به جان صهیونیست ها انداخته است.

- نویسنده و تحلیلگر مشهور جهان عرب در یادداشتی نوشت که سخنرانی اخیر دبیرکل حزب الله لبنان و رییس جنبش مقاومت اسلامی حماس در غزه وحشت به جان صهیونیست ها انداخته است.

این سخنان از اهمیت سیاسی و نظامی قابل توجهی برخوردار هستند و در واقع ماهیت جنگ آینده و نقشه راه آن را مشخص کردند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، عبدالباری عطوان، نویسنده و تحلیلگر مشهور جهان عرب و سردبیر روزنامه رأی الیوم با انتشار یادداشتی درباره اظهارات اخیر سید حسن نصرالله، دبیرکل حزب الله لبنان و یحیی السنوار، رییس جنبش مقاومت اسلامی حماس در غزه پس از پیروزی مقاومت فلسطین بر صهیونیست ها نوشت: سفر آنتونی بلینکن، وزیر خارجه آمریکا به منطقه و وعده میلیون ها دلاری برای بازسازی غزه را کنار می گذاریم و بر دو سخنرانی تمرکز می کنیم که از اهمیت سیاسی و نظامی بالایی برخوردار هستند؛ طوری که ماهیت جنگ آینده و حتی نزدیک و نقشه راه آن را مشخص کردند.

این دو سخنرانی حالتی از رعب و وحشت را در محافل اسراییلی از مردم گرفته تا رهبری و نظامیان آن ایجاد کرد؛ اولین سخنرانی توسط سید حسن نصرالله رهبر مقاومت اسلامی لبنان به مناسب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جنگ بعدی اسراییل با کل محور مقاومت است

جنگ بعدی اسراییل با کل محور مقاومت است