مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 9 خرداد 1400 ساعت 07:502021-05-30سياسي

نگران حضور مردم در انتخابات نباشیم، آنها از مسئولان جلوترند


نماینده نیشابور و فیروزه در مجلس گفت: امروز رفتار تک تک ما زیر ذره بین نگاه مردم بوده و چه بسیار رفتار و کردار ما به نام انقلاب و انقلابی گری تمام شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس به نقل از خانه ملت، هاجر چنارانی در نشست علنی امروز (یکشنبه، 9 خرداد ماه) مجلس شورای اسلامی، در نطق میان دستور با بیان بیت   سالها می گذرد حادثه ها می آید /انتظار فرج از نیمه خرداد کشم،گفت: خرداد است و عطر و یاد امام(ره) و شهدا ،یاد و خاطره همه شهدا و امام شهدا (ره) ،مدافعان حرم ، مدافعان وطن و مدافعان سلامت گرامی باد.

از فرمایشات مقام معظم رهبری در وصف مجلس انقلابی تشکر می کنم.

چنارانی تاکید کرد:همکاران عزیز ؛ تقریباً 43 سال از عمر با برکت جمهوری اسلامی ایران می گذرد و مردم غوطه ور در مشکلات اقتصادی هستند و ناامیدی بر سر مردم سایه افکنده است و این هشداری است برای دولت انقلابی آینده که شاید تنها امید این مردم باشد ؛پس از همه گوش کنید و در راستای خدمت صادقانه تلاش کنید که دیگر فرصت خطا و امتحان نداریم.

انقلاب را به نام خودمان مصادره نکنیم وی با بیان اینکه نگران حضور مردم در عرصه انتخابات نباشیم ، مطرح کرد: مردم مثل همیشه از مسئولین جلوتر هستند ؛ همکاران عزیز! ما چون مجلس انقلابی نام گرفته ایم ،در فحوای نام انقلابی گری معانی ، لغات و اندیشه های گسترده ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نگران حضور مردم در انتخابات نباشیم، آنها از مسئولان جلوترند

نگران حضور مردم در انتخابات نباشیم، آنها از مسئولان جلوترند