مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 9 خرداد 1400 ساعت 06:252021-05-30سياسي

کارخانه قند ورامین تا پایان ماه جاری به تولید باز می گردد


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو؛ به نقل از دادگستری کل استان تهران، بابک ترکی رییس اداره امور تصفیه و ورشکستگی دادگستری استان تهران با اشاره به اقدامات دستگاه قضایی به منظور احیا کارخانه شیر وارنا اظهار کرد: - رییس اداره امور تصفیه و ورشکستگی دادگستری استان تهران با اشاره به اقدامات دستگاه قضایی به منظور احیا کارخانه شیر وارنا، از بازگشت به تولید کارخانه قند ورامین تا پایان ماه جاری خبر داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو ؛ به نقل از دادگستری کل استان تهران، بابک ترکی رییس اداره امور تصفیه و ورشکستگی دادگستری استان تهران با اشاره به اقدامات دستگاه قضایی به منظور احیا کارخانه شیر وارنا اظهار کرد: این شرکت در سال 86 توسط مرحوم توکلی با هدف گذاری هزار تن در روز تأسیس شد.

رییس اداره امور تصفیه و ورشکستگی دادگستری استان تهران خاطرنشان کرد: پس از فوت مرحوم توکلی برای این شرکت مشکلات گوناگونی به وجود آمد و برخی از طلبکاران اقدام به توقیف اموال این شرکت می کنند و هر قسمت این شرکت را به صورت جزیره ای یکی از طلبکاران توقیف می کند.

وی اظهار کرد: در نهایت این شرکت با حجم زیادی از طلبکاران و تعداد 600 نفر کارگر در اواخر سال 96 و اوایل سال 97 عملاً تعطیل می شود و کارخانه این شرکت تبدیل به یک متروکه می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کارخانه قند ورامین تا پایان ماه جاری به تولید باز می گردد

کارخانه قند ورامین تا پایان ماه جاری به تولید باز می گردد