مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 9 خرداد 1400 ساعت 05:452021-05-30سياسي

کارخانه قند ورامین تا پایان ماه جاری به تولید باز می گردد


رییس اداره امور تصفیه و ورشکستگی دادگستری استان تهران با اشاره به اقدامات دستگاه قضایی به منظور احیا کارخانه شیر وارنا، از بازگشت به تولید کارخانه قند ورامین تا پایان ماه جاری خبر داد.

- به نقل از دادگستری کل استان تهران، بابک ترکی رییس اداره امور تصفیه و ورشکستگی دادگستری استان تهران با اشاره به اقدامات دستگاه قضایی به منظور احیا کارخانه شیر وارنا اظهار کرد: این شرکت در سال 86 توسط مرحوم توکلی با هدف گذاری هزار تن در روز تأسیس شد.

رییس اداره امور تصفیه و ورشکستگی دادگستری استان تهران خاطرنشان کرد: پس از فوت مرحوم توکلی برای این شرکت مشکلات گوناگونی به وجود آمد و برخی از طلبکاران اقدام به توقیف اموال این شرکت می کنند و هر قسمت این شرکت را به صورت جزیره ای یکی از طلبکاران توقیف می کند.

وی اظهار کرد: در نهایت این شرکت با حجم زیادی از طلبکاران و تعداد 600 نفر کارگر در اواخر سال 96 و اوایل سال 97 عملاً تعطیل می شود و کارخانه این شرکت تبدیل به یک متروکه می شود.

ترکی عنوان کرد: در ادامه قوه قضاییه به این موضوع ورود کرد و اواخر سال گذشته این مجموعه زیر نظر اداره تصفیه و امور ورشکستگی دادگستری استان تهران قرار گرفت و از اشخاصی که اقدام به توقیف کارخانه کرده بودند، خلع ید به عمل آمد و موانع تولید برطرف شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کارخانه قند ورامین تا پایان ماه جاری به تولید باز می گردد

کارخانه قند ورامین تا پایان ماه جاری به تولید باز می گردد