مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 9 خرداد 1400 ساعت 05:252021-05-30ورزشي

باشگاه پلیمر چقدر به تایسون ایرانی پاداش می دهد؟


مدیرعامل باشگاه فرهنگی ورزشی پلیمر خلیج فارس خرم آباد، پاداش ویژه ای برای بوکسور این تیم درنظر گرفته است.

- ایسنا/لرستان مدیرعامل باشگاه فرهنگی ورزشی پلیمر خلیج فارس خرم آباد، پاداش ویژه ای برای بوکسور این تیم درنظر گرفته است.

ایرج سپهوند در گفت وگو با ایسنا، اظهار کرد: دو مشتزن تیم پلیمر خلیج فارس خرم آباد با حضور در مرحله نیمه نهایی رقابت های قهرمانی آسیا که به میزبانی امارات برگزار می شود، نشان برنز خود را قطعی کردند.

وی ادامه داد: سید شاهین موسوی و میثم قشلاقی در اوزان 75 و 81 کیلوگرم دو مشتزن شایسته تیم پلیمر بودند که شاهین در پایان سه راند جنگ نزدیک مقابل نایب قهرمان جهان از مغولستان شکست خورد و میثم برابر عادیلبک قرقیزستانی مبارزه کرد و مقتدرانه پیروز شد و به فینال راه یافت.

سپهوند با اشاره به پاداش 1000 دلاری میثم قشلاقی، تصریح کرد: قبل از مرحله نیمه نهایی بکزاد نورتائولتوف قهرمان بوکس جهان از قزاقستان را شکست داد و باشگاه پلیمر قول از مبارزه قول این پاداش را در صورت پیروزی داده است.

مدیرعامل باشگاه فرهنگی ورزشی پلیمر خلیج فارس خرم آباد گفت: با توجه به پتانسیل لرستانی ها در رشته بوکس، ما در رقابت های لیگ برتر که سال گذشته پس از حدود یک دهه برگزار شد، عنوان قهرمانی را مقتدرانه کسب کردیم و امسال هم با قدرت در لیگ برت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

باشگاه پلیمر چقدر به تایسون ایرانی پاداش می دهد؟

باشگاه پلیمر چقدر به تایسون ایرانی پاداش می دهد؟