مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 8 خرداد 1400 ساعت 19:502021-05-29فرهنگي

پرویز پرستویی: فکرمان و هدف مان صلح است


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو به نقل از ستاد خبری سی وهشتمین جشنواره جهانی فیلم فجر، نشست رسانه ای فیلم سینمایی افسانه بناسان، غول چراغ جادو با حضور پرویز پرستویی، - پرویز پرستویی بازیگر و حبیب احمدزاده کارگردان فیلم سینمایی افسانه بناسان، غول چراغ جادو در نشست رسانه ای جشنواره جهانی فجر، این فیلم را فیلمی در ستایش صلح توصیف کردند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو به نقل از ستاد خبری سی وهشتمین جشنواره جهانی فیلم فجر، نشست رسانه ای فیلم سینمایی افسانه بناسان، غول چراغ جادو با حضور پرویز پرستویی، حبیب احمدزاده عصر امروز شنبه 8 خردادماه در پردیس سینمایی چارسو محل برگزاری سی وهشتمین جشنواره جهانی فیلم فجر برگزار شد.

حبیب احمدزاده در ابتدای این نشست، درخصوص دلیل اصلی ساخت این فیلم گفت: گاهی اوقات آدم احساس می کند که باید به هر ترتیبی که می تواند، مثل نوشتن داستان، کشیدن نقاشی یا ساخت یک فیلم، از بعضی دیگر تشکر کند.

این فیلم هم در حقیقت برای تشکر کردن از خانم سویا ساخته شد.

کسی که سال ها در ژاپن جانبازان شیمیایی ما را ریکاوری می کرد و پایه اصلی ساخت این فیلم بود.

او افزود: البته در ابتدا قصد نداشتیم که یک فیلم بلند به این سبک و سیاق بسازیم، اما زمانی که ایده این کار را با خانم سویا مطرح کردیم، با سه شرط پذیرفت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پرویز پرستویی: فکرمان و هدف مان صلح است

پرویز پرستویی: فکرمان و هدف مان صلح است