مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 8 خرداد 1400 ساعت 17:402021-05-29حوادث

قاتل خاموش جان پدر و پسر را گرفت


رییس مرکز فوریت های پزشکی و خدمات درمانی استان زنجان گفت: در پی گازگرفتگی ناشی از نشت گاز دی اکسید کربن، یک نوجوان 13 ساله و یک مرد 40 ساله جان خود را از دست دادند.

- اصغر جعفری روحی امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در زنجان اظهار کرد: در پی مسمومیت دو آقای 13 و 40 ساله با مونواکسید کربن در منزل در شهر سهرورد، امدادگران اورژانس به محل اعزام شدند، اما متاسفانه در زمان رسیدن اورژانس هیچگونه علائم حیاتی نداشتند.

رییس مرکز فوریت های پزشکی و خدمات درمانی استان زنجان گفت: نیروهای اورژانس پس از انجام اقدامت پیش بیمارستانی و انجام احیای قلبی و ریوی به درمانگاه کرسف انتقال پیدا کردند و فوت هر دو توسط پزشک تایید شد.

وی با بیان اینکه حادثه امروز ساعت 11 و 39 دقیقه رخ داده بود، گفت: نیروهای اورژانس در قالب دو کد شماره یک و 2 خدابنده به محل حادثه اعزام شدند.

جعفری ضمن تأکید بر رعایت نکات ایمنی تصریح کرد: مسمومیت با مونوکسیدکربن به دلیل تنفس گاز خطرناک ایجاد می شود و این مسمومیت به وسیله انواع وسایل گاز سوز اعم از بخاری، آبگرمکن، اجاق گاز پیک نیک و حتی ذغال ایجاد می شود.

گفتنی است، سردرد، سرگیجه، سبکی سر، گیجی و منگی، پرخاشگری، تهوع و استفراغ، کاهش سطح هوشیاری، تنفس سخت و تند، از جمله علائم مسمومیت با گاز مونوکسیدکربن است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

قاتل خاموش جان پدر و پسر را گرفت

قاتل خاموش جان پدر و پسر را گرفت