مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 8 خرداد 1400 ساعت 14:102021-05-29سياسي

ورود کارگران فصلی از استان های قرمز به قزوین ممنوع است


رییس ستاد پیشگیری و مقابله با کرونا در استان قزوین گفت: در فصل برداشت محصولات کشاورزی قرار داریم و ورود کارگران فصلی از استان هایی با رنگ بندی قرمز و وضعیت پرخطر به استان قزوین ممنوع بوده و از مناطقی با رنگ بندی های نارنجی و زرد با گزارش تست منفی کرونا بلامانع است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از قزوین، منوچهر حبیبی، رییس ستاد پیشگیری و مقابله با کرونا در استان قزوین عصر امروز در جلسهٔ ستاد استانی کرونا که در سالن اجتماعات شهید امامی استانداری برگزار شد، اظهار کرد: با توجه به همکاری های سپاه پاسداران و دانشگاه علوم پزشکی و همکاری مردم و اصناف از پیک چهارم کرونا با تمامی کاستی ها و مشکلات و موانع عبور کردیم.

وی در رابطه با ممنوعیت های تردد در تعطیلات پیش رو عنوان کرد: از روز چهارشنبهٔ هفتهٔ جاری یعنی 12 خرداد ماه تا روز دوشنبهٔ هفتهٔ آینده یعنی 17 خرداد ماه، تردد بین استانی ممنوع است، اما تردد بین شهرها با پلاک های 79 و 89 بلامانع است.

حبیبی در خصوص مراقبت ها در حوزه های امتحانی استان گفت: اجرای پروتکل های بهداشتی در حوزه های امتحانی الزامی است و مأموران بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی و آموزش وپرورش در حوزه های امتحانی حضور مستمر خواهند داشت.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ورود کارگران فصلی از استان های قرمز به قزوین ممنوع است

ورود کارگران فصلی از استان های قرمز به قزوین ممنوع است