مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 8 خرداد 1400 ساعت 10:152021-05-29حوادث

جزییات حادثه بانوی کوهنورد سقوط کرده از ارتفاعات قله جام سهند


عملیات 18 ساعته هلال احمر و اورژانس منجر به کشف و انتقال بانوی کوهنورد 45 ساله سقوط کرده از ارتفاعات قله جام سهند شد.

- علی مرسلی، رییس جمعیت هلال احمر شهرستان بستان آباد ظهر امروز در گفت و گو با خبرنگار فارس در بستان آباد، در تشریح این عملیات اظهار داشت: حوالی ساعت 15:30 روز جمعه 7 خرداد 1400 طبق اعلام مرکز کنترل عملیات جمعیت هلال احمر استان ( EOC ) به جمعیت هلال احمر شهرستان بستان آباد ، مبنی بر سقوط یک خانم در ارتفاعات کوه سهند ؛ بلافاصله دو تیم عملیاتی به فرماندهی رییس جمعیت هلال احمر شهرستان به منطقه اعزام شدند .

مرسلی افزودتیم تخصصی کوهستان جمعیت هلال احمر استان نیز به همراه معاون محترم امداد و نجات جمعیت هلال احمر استان با بالگرد به منطقه اعزام شده بودند.

مرسلی گفت: پس از حدود 15 ساعت عملیات طاقت فرسا، مصدوم حادثه که خانمی حدود 45 ساله بود  با استفاده از برانکارد بسکت از یخچال های برفی آخر قله جام ، حدود ساعت 6:30 صبح امروز به پناهگاه کوه سهند انتقال داده شد.

رییس جمعیت هلال احمر شهرستان بستان آباد در ادامه گفت: بالگرد جمعیت هلال احمر که به دلیل نامساعد بودن شرایط جوی و وزش شدید باد نتوانسته بود روز جمعه در منطقه فرود بیاید، برای انتقال مصدوم نیز نتوانست به منطقه اعزام شود و به ناچار مصدوم از طریق زمینی و آمبولانس پایگاه سیدال


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جزییات حادثه بانوی کوهنورد سقوط کرده از ارتفاعات قله جام سهند

جزییات حادثه بانوی کوهنورد سقوط کرده از ارتفاعات قله جام سهند