مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 8 خرداد 1400 ساعت 08:152021-05-29سياسي

ترددهای بین استانی از 12 تا 17 خرداد ممنوع است


با توجه به تعطیلات پیش رو طبق تصویب ستاد ملی کرونا ترددهای بین استانی از 12 تا 17 خرداد ماه ممنوع است و توجه دقیق به سیاست های ابلاغی در وهله اول خسارات و صدمات ناشی از شیوع کرونا به جامعه و مردم را کاهش می دهد.

- ایسنا/خراسان جنوبی استاندار خراسان جنوبی اظهار کرد: با توجه به تعطیلات پیش رو طبق تصویب ستاد ملی کرونا ترددهای بین استانی از 12 تا 17 خرداد ماه ممنوع است و توجه دقیق به سیاست های ابلاغی در وهله اول خسارات و صدمات ناشی از شیوع کرونا به جامعه و مردم را کاهش می دهد.

حمید ملانوری، امروز شنبه 8 خرداد در حاشیه حضور ویدئوکنفرانسی در هفتادمین نشست ستاد ملی مقابله با کرونا در جمع خبرنگاران افزود: طبق اعلام ستاد ملی کرونا از 12 ظهر چهارشنبه 12 خرداد تا 12 ظهر دوشنبه 17 خرداد سفر استانی ممنوع است و در این مدت پلاک های بومی حق خروج و پلاک های غیربومی اجازه ورود به استان را نخواهند داشت.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، وی گفت: 16 ماه از شیوع ویروس کرونا در کشور می گذرد و در این مدت مصوبات ستاد ملی و استانی مدیریت کرونا برای کاهش روند شیوع و حفظ سلامتی مردم دنبال شده که در کنترل کرونا بسیار اثرگذار بوده است.

استاندار خراسان جنوبی، همراهی مردم در این مدت را از عوامل اصلی موفقیت در مدیریت بیماری ذکر کرد و افزود: با توجه به اهمیت تداوم روند کاهشی شیوع ویروس


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ترددهای بین استانی از 12 تا 17 خرداد ممنوع است

ترددهای بین استانی از 12 تا 17 خرداد ممنوع است