مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 8 خرداد 1400 ساعت 08:052021-05-29سياسي

ضرب الاجل 20 روزه برای پاکسازی آزادراه تهران ساوه


رییس اداره حفاظت محیط زیست شهرستان بهارستان گفت: شهرداری نسیم شهر و اداره راهداری ظرف مدت حداکثر 20 روز نسبت به پاکسازی حاشیه آزادراه تهران ساوه در محدوده استحفاظی این شهرستان اقدام کنند.

- ، اولین جلسه کارگروه مدیریت پسماند شهرستان بهارستان در سال جاری پایان هفته گذشته با حضور موسوی معاون هماهنگی امور عمرانی فرمانداری بهارستان و دبیری اداره حفاظت محیط زیست با حضور اعضای ستاد در محل فرمانداری این شهرستان تشکیل شد.

علیرضا فاضلی رییس اداره حفاظت محیط زیست شهرستان بهارستان به مرور مصوبات جلسه گذشته و اقدامات صورت پذیرفته توسط اعضاء در این جلسه اشاره داشت و گفت: مراکز دپو موقت زباله گلستان و صالحیه فاقد حداقل استانداردهای زیست محیطی از جمله سیستم جمع آوری شیرابه زباله، فنس کشی مناسب و فضای سبز مشجر بوده و متأسفانه به دلیل دپوی طولانی مدت زباله در محل، موجب نفوذ شیرابه در خاک شده است.

وی در ادامه با اشاره به موضوع تخلیه نخاله های ساختمانی در حاشیه آزادراه تهران ساوه، افزود: متاسفانه تخلیه غیر قانونی پسماندهای عمرانی در حاشیه آزادراه و حریم بستر رودخانه های این شهرستان صورت می گیرد و از آنجاییکه در آینده احتمال برگشت پذیری جریان آب در رودخانه وجود دارد لذا یکی از عوامل بحران و مخاطرات زیست محیطی شهرستان انجام این دپ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ضرب الاجل 20 روزه برای پاکسازی آزادراه تهران ساوه

ضرب الاجل 20 روزه برای پاکسازی آزادراه تهران ساوه