مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 8 خرداد 1400 ساعت 07:452021-05-29سياسي

لبخند کارگران آذرآب از بازگشت این کارخانه به چرخه تولید با حمایت آقای رییسی


جمعی از نمایندگان شورای اسلامی کار شرکت هپکو با نمایندگانی از کارگران این شرکت، با حضور در دفتر رییس کل دادگستری استان مرکزی از حمایت های قوه قضاییه در بازگشت این مجموعه به چرخه تولید قدردانی کردند.

- خبرگزاری فارس ـ اراک، سال 98 بود که مشکلات شرکت آذرآب و تجمعات کارگران آن به اوج خود رسید و کارگران این ابرصنعت استان را بارها و بارها به خیابان کشاند.

شرکت آذرآب ابرشرکتی که قربانی خصوصی سازی غیراصولی و غلط شده بود، سال ها با چالش تولید و کارگری مواجه بود، چالش هایی که کارگرانش را به کف خیابان ها کشاند و فرصتی شد برای رسانه های معاند که از این آب گل آلود برای خود ماهی صید کنند.

 شرکت صنایع آذرآب از سال 1368 فعالیت خود را به عنوان ابرصنعت خاورمیانه در اراک آغاز کرد.

این شرکت با بهره برداری از 89 میلیون دلار ماشین آلات وارداتی و بیش از 50 میلیارد ریال تجهیزات و آموزش بیش از 2 هزار کارشناس و تکنسین و کارگر ماهر در مدت کوتاه توانست با همکاری در طرح های بزرگ ملی مانند ساخت دیگ های بخار نیروگاه حرارتی شهید رجایی، نیروگاه سیکل ترکیبی قم، نیروگاه شازند اراک، همچنین ساخت مخازن، مبدل ها و برج ها در پروژه های واحد روغن سازی پالایشگاه اصفهان، پالایشگاه گاز کنگان، مجتمع پتروشیمی اراک و پالایشگاه اراک نقش ارزنده ای را در توسعه صنعتی ای


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

لبخند کارگران آذرآب از بازگشت این کارخانه به چرخه تولید با حمایت آقای رییسی

لبخند کارگران آذرآب از بازگشت این کارخانه به چرخه تولید با حمایت آقای رییسی