مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 8 خرداد 1400 ساعت 07:252021-05-29سياسي

شفافیت کاندیداها تأثیر مستقیمی بر رشد مطالبه گری در جامعه دارد


مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قزوین گفت: شفافیت کاندیداها می تواند تأثیر مستقیمی بر رشد رفتارهای مطالبه گرانه در جامعه داشته باشد.

- محمدحسین اسماعیلی در گفت و گو با خبرنگار مهر با اشاره به لزوم شفافیت کاندیداها در برابر مردم اظهار کرد: شفافیت یکی از مسائل مهم در دنیای کنونی به ویژه در حیطه مدیریتی و حکمرانی محسوب می¬شود و باعث افزایش نظارت عمومی و همگانی بر عملکرد نهادها و مجموعه¬های دولتی و حاکمیتی می گردد.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قزوین ادامه داد: شفافیت کاندیداها می تواند نظارت مردم بر عملکرد دولت¬ها و مجموعه های حاکمیتی را افزایش ¬دهد، اگر شفافیت بر عملکرد نهادهایی مثل شوراها و دولت افزایش پیدا کند مطمئناً باعث کاهش فساد در کشور و این مجموعه ها می¬شود و علاوه بر اینکه مشارکت عمومی را هم افزایش می¬دهد دربحث حاکمیت باعث توسعه همه جانبه در زمینه های اجتماعی، فرهنگی و اقتصادی خواهد شد و از هدر رفت سرمایه های اقتصادی و اجتماعی هم جلوگیری می¬کند.

این مسئول مطرح کرد: در مجموعه هایی مثل شورای شهر، شهرداری ها و دولت شفافیت عملکرد یک امر ضروری و واجب است و کاندیداهایی که قصد نامزدی در شورای شهر را دارند می¬توانند علاوه بر اینکه شعار شفافیت را می¬دهند در عملکرد هم این را اثبات کنند و مردم هم به کسانی رأی ده


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شفافیت کاندیداها تأثیر مستقیمی بر رشد مطالبه گری در جامعه دارد

شفافیت کاندیداها تأثیر مستقیمی بر رشد مطالبه گری در جامعه دارد