مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 8 خرداد 1400 ساعت 05:202021-05-29اقتصادي

60 درصد از صنایع البرز در اشتهارد مستقر هستند


بیش از 60 درصد از صنایع البرز در اشتهارد مستقر هستند یعنی بیش از 20 هزار واحد صنعتی از 35 هزار واحد صنعتی استان در این شهرستان قرار دارد.

- ، فرهاد شیبک صبح شنبه در جلسه اتاق بازرگانی البرز با صاحبان صنایع شهرستان اشتهارد اظهار کرد: بیش از 60 درصد از صنایع استان در اشتهارد مستقر هستند.

وی بیان کرد: این ظرفیت یعنی بیش از 20 هزار واحد صنعتی از 35 هزار واحد صنعتی البرز در اشتهارد قرار دارد که این رقم جایگاه صنعت اشتهارد در استان را متمایز و مهم تر نشان می دهد.

فرماندار اشتهارد خاطرنشان کرد: از زمانی که در سمت فرماندار اشتهارد مشغول خدمت به مردم و صاحبان صنایع هستم دغدغه های بزرگ و کوچکی از سوی صاحبان صنایع در شهرک های صنعتی مطرح و برخی از آنها در حوزه استان و یا کشور حل و فصل و در حال رفع کامل است اما برخی از این مشکلات که جنبه عمومی تر دارد همچنان باقی است وی ادامه داد: برخی از مشکلات زیرساختی است و باید برای رفع آنها تمامی نهادهای مرتبط با صنعت همت کرده و در سال پشتیبانی ها و مانع زدایی به برطرف کردن مشکلات زیرساختی شهرک ها کمک کنند.

شیبک تأکید کرد: اصلاح راه ها هم برای حمل و نقل یا جابه جایی نیروی کار از دیگر نقاط استان و شهرستان ها به اشتهارد باید مناسبت سازی و ایمن سازی شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

60 درصد از صنایع البرز در اشتهارد مستقر هستند

60 درصد از صنایع البرز در اشتهارد مستقر هستند