مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 8 خرداد 1400 ساعت 04:352021-05-29ورزشي

درخواست فدراسیون تیروکمان از وزارت ورزش برای پرداخت پاداش کامپوند


فدراسیون تیروکمان در مکاتبه با وزارت ورزش با استناد به اعلام دبیرکل جهانی این رشته برای حضور کامپوند در بازی های آسیایی 2022 خواستار پرداخت پاداش معوقه مدال آوران این رشته شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازبا این حال وزارت ورزش سال گذشته و در جریان تقدیر از مدال آوران سال 98 اقدامی برای پرداخت پاداش ملی پوشان کامپوند انجام نداد زیرا اعلام شده بود که کامپوند از فهرست بازی های آسیایی 2022 چین حذف شده است.

به گفته غلامرضا شعبانی بهار رییس فدراسیون تیروکمان و طبق آیین نامه تجلیل از قهرمانان، در صورتی که رشته ای در سطح آسیا به عنوان اول تا سوم دست یابد و در فهرست بازی های آسیایی دوره آتی هم قرار داشته باشد، ورزشکارانش مستحق دریافت پاداش می شود در غیر این صورت پاداش مصوب به آنها تعلق نمی گیرد.

به همین دلیل و با توجه کنار گذاشتن کامپوند از فهرست بازی های آسیایی یک سال بعد، وزارت ورزش پاداش مدال برنز ورزشکاران این رشته را پرداخت نکرد.

این در حالی است که در جریان جام جهانی سوییس که دو هفته پیش با حضور کماندارن کشورمان در لوزان برگزار شد، دبیرکل فدراسیون جهانی تیروکمان از این موضوع را اعلام و تاکید کرد که تا حاصل شدن نتیجه آن را پیگیری خواهد کرد.

تیم ملی کامپوند در مسابقات 2019 قهرمانی آسیا با ترکیب محمدصالح پالیزبان، دانیال حیدرزاده و نیما محبوبی به مد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

درخواست فدراسیون تیروکمان از وزارت ورزش برای پرداخت پاداش کامپوند

درخواست فدراسیون تیروکمان از وزارت ورزش برای پرداخت پاداش کامپوند