مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 7 خرداد 1400 ساعت 10:002021-05-28سياسي

مشارکت مردم در انتخابات به معنای حمایت از نظام اسلامی است


مشارکت مردم در انتخابات به معنای حمایت از جمهوری اسلامی و نظام اسلامی است و شرکت گسترده مردم در انتخابات باعث اقتدار نظام اسلامی و کشور می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار فارس در مهریز، حجت الاسلام والمسلمین عبدالرضا محی الدینی در پیام جمعه این هفته شهرستان با گرامیداشت روز قانون و آغاز هفته مجلس، با اشاره به توصیه رهبر معظم انقلاب اسلامی به نمایندگان مجلس در دیدار اخیر، از عملکرد مجلس، همت بلند و کارآمدی مجلس تقدیر و اظهار کرد: انقلابی ماندن نیازمند مراقبت دائمی و حساب کشی از خود است.

انقلابی گری به معنای حرف های غیرمسئولانه و رفتار هیجانی نیست؛ بلکه انقلابی مثل امام راحل باید عاقلانه و سنجیده تر سخن بگوید.

وی افزود: اهتمام مجلس به کار های کارشناسی و بالا بردن سطح کیفی قوانین، توجه به تولید و اقتصاد کشور ، از جمله مواردی است که باید مدنظر مجلس باشد.

امام جمعه مهریز با بیان این که مجلس باید عصاره فضایل ملت باشد گفت: مجلس باید عصاره مجاهدت و ایثار، عزت، اعتماد به نفس، امید، توانایی و ایستادگی در برابر مشکلات باشد.

محی الدینی با اشاره به آیه اول سوره احزاب تصریح کرد: خداوند متعال به پیامبر خود می فرماید: یاایها النبی اتَّقِ الله تقوا، لزوم تقوا، رعایت تقوا.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مشارکت مردم در انتخابات به معنای حمایت از نظام اسلامی است

مشارکت مردم در انتخابات به معنای حمایت از نظام اسلامی است