مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 6 خرداد 1400 ساعت 16:152021-05-27سياسي

شورای نگهبان فراجناحی عمل می کند


شهادت می دهم شورای نگهبان اهل بازی های حزب و جناحی و خطی نیست و در فعالیت های خود قانون و رضایت خداوند را در نظر دارند، - شورای نگهبان فراجناحی عمل کرده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، آیت الله سید یوسف طباطبایی نژاد، در گردهمایی ائمه جمعه استان اصفهان، با اشاره به روایتی از امام علی (ع) گفت: ایشان می فرمایند دانشمندترین مردم کسی است که از علم و فعالیت و تجربیات دیگران کاری و چیزی را یاد بگیرد.

آیت الله طباطبایی نژاد با بیان اینکه روحانیون باید در مسائل اجتماعی ورود کرده و یار مستضعفین باشند، اظهار کرد: ائمه اطهار (ع) و در رأس ایشان امام علی (ع) همین سیره را داشتند، ایشان حامی نیازمندان و مستضعفان بودند.

وی با اشاره به نقش ائمه اطهار (ع) در مسائل اجتماعی، خاطرنشان کرد: ائمه معصومین (ع) برای راحتی مردم، خود را به سختی مبتلا می کردند، این باید برای ما الگو باشد، ما غیر از مسائل عبادی و دینی باید در عرصه اجتماعی نیز یاری رسان مردم باشیم.

نماینده ولی فقیه در استان اصفهان انفاق را از مهمترین مسائل در اسلام دانست و تصریح کرد: احکام اسلامی دو دسته فردی و اجتماعی است، انفاق از مهمترین احکام اجتماعی است که در قرآن کریم و روایات به آن بسیار اشاره شده است، اگر کسی توان مالی برای انفاق کردن ندارد می تواند واسطه انفاق بشود، در روایت ذکر شده ک


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شورای نگهبان فراجناحی عمل می کند

شورای نگهبان فراجناحی عمل می کند