مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 6 خرداد 1400 ساعت 10:402021-05-27حوادث

افزایش 3 برابر مواد مخدر در شهرستان کهگیلویه


فرمانده انتظامی شهرستان کهگیلویه از کشف 10 کیلوگرم مواد مخدر از نوع تریاک در این شهرستان خبر داد.

   - سرهنگ جهان دیماز در تشریح این خبر گفت: در اجرای طرح پاکسازی نقاط آلوده و جرم خیز و مبارزه با معتادان و توزیع کنندگان مواد مخدر برابر اخبار و اطلاعات واصله مبنی بر اینکه شخصی به هویت معلوم که از قاچاقچیان مواد مخدر می باشد منزل را مکانی امن جهت تهیه و توزیع و خرید و فروش مواد مخدر می نمایند و از این طریق سایر اعضای خانواده اقدام به فروش و توزیع مواد مخدر می کنند.

وی افزود: بلافاصله موضوع در دستور کار پلیس مبارزه با مواد مخدر قرار گرفت و با انجام کار اطلاعاتی و هماهنگی با مقام قضایی و همکاری دیگر عوامل انتظامی با رعایت موازین شرعی و قانونی وارد منزل شده که پس از بازرسی مقدار 10 کیلوگرم مواد مخدر از نوع تریاک داخل انباری که به طرز ماهرانه ای جاسازی شده بود کشف و ضبط کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان کهگیلویه بیان کرد: در همین راستا تعداد چهار نفر متهم به هویت معلوم دستگیر و جهت سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضایی شد و یک دستگاه خودرو توقیف و به پارکینگ انتقال داده شد.

سرهنگ جهان دیماز تصریح کرد: کشفیات مواد مخدر دو ماهه سال 1400 در شهرستان کهگیلویه مقدار 31 کیلوگرم مواد مخدر بوده که نسبت به مدت مشابه سال قبل افزایش حدود سه برابری داش


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افزایش 3 برابر مواد مخدر در شهرستان کهگیلویه

افزایش 3 برابر مواد مخدر در شهرستان کهگیلویه