مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 6 خرداد 1400 ساعت 09:252021-05-27ورزشي

انتصابات شهرداری به بازی های کودکانه شبیه بوده است


فدراسیون فوتبال آلمان از سال 1905 تا سال 2004 فقط هفت مدیر داشته است و این ایستایی مدیریت باعث چنین موفقیت های شگرفی شده است.

از این مثال ورزشی که بگذریم نمونه های بیشماری را می توان در صنعت، - این کارشناس مدیریت شهری ادامه داد: بنابراین دوام و ایستایی مدیریت یکی از بدیهی ترین لوازم پیشرفت، توسعه و موفقیت است که در تمام صنایع، سازمان ها و جوامع حاکم است.

از سوی دیگر نظم و نظارت پذیری به عنوان دیگر لوازم توسعه مدیریت نیز در بستر همین ماندگاری مدیریت استقرار بهتری خواهند یافت.

وی گفت: شهرداری تهران به عنوان یک سازمان خدمت رسان بزرگ، بیش از هر سازمان دیگر نیازمند استقرار نظم و نظارت است که آن نیز تنها در سایه تداوم مدیریت مدیرانش قابل تحقق است.

پرواضح است که قبل از انتصاب مدیران ضرورتاً باید توانمندی آن ها برای مناصب مورد تصدی به دقت بررسی شود و آنچنانکه قانون اساسی، سیاست های کلی نظام اداری ابلاغی مقام معظم رهبری، قانون استخدام کشوری و قانون مدیریت خدمات کشوری تاکید کرده اند، مناصب مدیریتی به فراخور استعداد و توانمندی شایستگان بطور عادلانه به آن ها واگذار گردد.

حسینی تصریح کرد: در دوره پنجم مدیریت شهری شرایطی بر انتصابات مدیریت های عالی شهرداری (مدیرکلی و بالاتر) حاکم بوده که نه تنها نشانه ای از معیار های علمی و مشابهت با ن


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

انتصابات شهرداری به بازی های کودکانه شبیه بوده است

انتصابات شهرداری به بازی های کودکانه شبیه بوده است