مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 6 خرداد 1400 ساعت 09:152021-05-27سياسي

تخصیص 100 میلیارد ریال اعتبار به پروژه های گردشگری فارس


100 میلیارد ریال اعتبار برای پروژه های گردشگری در فارس تخصیص یافته که باید نمایندگان و روسای ادارات شهرستان ها پیگیری کنند.

- ، جمشید معینی در نشست هم اندیشی مجازی سرپرست اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان فارس با رؤسا و نمایندگان شهرستان های استان فارس افزود: شورای اداری شهرستان ها با حضور چهار نماینده شهرستان به صورت دوره ای در بحث میراث فرهنگی، گردشگری، سرمایه گذاری و صنایع دستی هرماه با حضور معاونین و مسئول امور ستادی هر معاونت و کارشناسان مسئول برگزار می شود تا مشکلات و مسائل شهرستان ها را بررسی شود.

وی تصریح کرد: نمایندگان و رؤسای ادارات شهرستان ها با همکاری فرمانداری ها و معاونین اداره کل برای تأمین اعتبار هماهنگی لازم را به عمل آورند.

سرپرست میراث فرهنگی فارس ادامه داد :100 میلیارد ریال اعتبار برای پروژه های گردشگری در استان فارس تخصیص یافته که باید نمایندگان و رؤسای ادارات شهرستان ها پیگیری کنند تا این اعتبارات در پروژه های گردشگری مناسب به نوع شایسته و بایسته توزیع شود.

معینی گفت: رؤسا و نمایندگان شهرستان ها باید در هفته صنایع دستی که در پیشرو داریم با برنامه ریزی و صرفه جویی در هزینه ها و با خلاقیت خود برنامه های متنوعی برگزار کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تخصیص 100 میلیارد ریال اعتبار به پروژه های گردشگری فارس

تخصیص 100 میلیارد ریال اعتبار به پروژه های گردشگری فارس