مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 6 خرداد 1400 ساعت 07:052021-05-27حوادث

تهیه جهیزیه؛ بهانه ای برای اخاذی از شاکیه زنجانی


عامل اخاذی و تهدید به انتشار تصاویر خصوصی شاکیه به بهانه تهیه جهیزیه، شناسایی و دستگیر شد.

- ایسنا/زنجان رییس پلیس فتای استان زنجان گفت: عامل اخاذی و تهدید به انتشار تصاویر خصوصی شاکیه به بهانه تهیه جهیزیه، شناسایی و دستگیر شد.

سرهنگ محمدعلی آدینه لو در گفت وگو با ایسنا، در رابطه با شناسایی و دستگیری عامل اخاذی و تهدید به انتشار تصاویر خصوصی شاکیه، اظهار کرد: در پی شکایت یکی از شهروندان زنجانی مبنی بر تهدید و اخاذی از طریق انتشار تصاویر خصوصی در فضای مجازی، مراتب به صورت ویژه در دستور کار کارشناسان پلیس فتا قرار گرفت.

وی افزود: طبق اظهارات شاکیه؛ اخیراً در شبکه اجتماعی تلگرامی با شخصی به هویت نامعلوم که خود را خیر معرفی می کرد، آشنا شده و با اعتماد بی جا، غافل از نیات شوم این مجرم، اطلاعات و تصاویر شخصی خود را برای وی ارسال کرده است.

این مسئول تصریح کرد: با اقدامات فنی و شیوه و شگردهای خاص پلیسی، متهم به هویت معلوم در استان زنجان مورد شناسایی قرار گرفت و با هماهنگی مقام قضایی در یک عملیات غافل گیرانه دستگیر و ابزارهای دخیل در ارتکاب جرم توقیف و متهم به پلیس فتا انتقال داده شد.

رییس پلیس فتای استان با بیان اینکه در بازجویی های اولیه، متهم منکر بزه ارتکابی می شد ولی پس از روبه رو شدن با مستندات به جرم خود اعتراف کرد، گفت: ط


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تهیه جهیزیه؛ بهانه ای برای اخاذی از شاکیه زنجانی

تهیه جهیزیه؛ بهانه ای برای اخاذی از شاکیه زنجانی